FAQ
Czy wystawiacie faktury VAT?
Faktury wystawiamy przez podmiot brytyjski, zatem są to faktury VAT, lecz VAT = 0 PLN.
Czym wyróżnia się szkolenie od materiałów dostępnych na przykład na YouTube?
Szkolenie to przede wszystkim wiedza i doświadczenie zebrane w jednym miejscu o konkretnym obszarze tematycznym. Jest zawsze aktualizowane o wszelkie zmiany w prawie. Materiały na YT wskazują jedynie ciekawe kierunki optymalizacji, przy czym z czasem niektóre rozwiązania się dezaktualizują.
Sam pomysł nie wystarczy, ważne jest aby w sposób indywidualny podejść do tematu oraz we właściwy sposób wszystko zrealizować – taki właśnie jest zamysł szkolenia. Lekcje to przede wszystkim nie sucha teoria, a teoria poparta praktyką i doświadczeniem zebranym przeze mnie przez lata.
W ramach szkolenia otrzymacie również roczny dostęp do Alertów Podatkowych.
Alerty podatkowe to tworzone przez naszych specjalistów artykuły, omawiające najważniejsze zagadnienia ze świata podatków. Jako uczestnicy szkolenia będziecie otrzymywać wyczerpujące alerty podatkowe co drugi tydzień, na tematy związane z najnowszymi zmianami w prawie podatkowym.
Jak długo i jak często będę otrzymywał/a alerty podatkowe?
Jako uczestnicy szkolenia jednocześnie dostajecie dostęp do alertów podatkowych, które będą do Was wysyłane w co drugi poniedziałek przez rok od dnia zakupu szkolenia.
Jak długo jest ważne szkolenie?
Szkolenie jest ważne 365 dni od dnia dokonania zakupu (uiszczenia płatności).
Czy szkolenie będzie aktualizowane ze względu na zmiany prawne?
Bierzemy pod uwagę to, że prawo podatkowe często się zmienia. Dlatego nagrane lekcje w szkoleniu będą aktualizowane o obecny stan prawny, o czym będziemy informować mailowo uczestników.
Alerty podatkowe natomiast, są pisane przez naszych specjalistów na bieżąco, gdyż dotyczą najświeższych zmian prawa oraz aktualnej sytuacji w kraju i na świecie.
Jak mogę się z Wami skontaktować w razie problemów?
Jeżeli pojawią się jakiekolwiek problemy, prosimy o kontakt na kontakt@jaknieplacicpodatkow.pl
Jakie są dostępne formy płatności?
Płatności w PLN można dokonać poprzez szybkie przelewy lub za pomocą BLIK-a. Ekran płatności pojawi się na zakończenie procesu rejestracji.
Czy po zakupie przysługuje mi prawo do zwrotu pieniędzy?
Po zakupieniu kursu i aktywacji konta wszystkie materiały są natychmiastowo udostępniane uczestnikowi. Z tego powodu zwrot nie jest możliwy, zgodnie z Prawami Konsumenta (art. 38, pkt. 13).
Nie mam konta w polskiej walucie. W jaki sposób mogę opłacić szkolenie?
W przypadku braku konta w polskiej walucie, można opłacić dostęp do kursu w euro. Wystarczy wykonać tradycyjny przelew na poniższe dane:
Independent Gold Ltd
21 Navigation Business Village
Navigation Way Ashton-On-Ribble
Preston
PR2 2YP
United Kingdom
BE26 9671 8651 7929 (EUR) Swift: TRWIBEB1XXX
TransferWise Ltd.
Cenę kursu przelicza się w takim przypadku ze złotówek na euro po aktualnym kursie.
Prosimy, by osoby, które wykonają taki przelew, przesłały potwierdzenie przelewu na adres kontakt@jaknieplacicpodatkow.pl
W tytule przelewu proszę wpisać adres mailowy podany podczas rejestracji.